Dzisiaj na zajęciach będziecie szukać informacji, które pasują do podanych wykresów i zdjęcia. Dowiecie się, w jaki sposób korzystnie dla mózgu można spędzić wolny czas. Zaproponujecie tym,
którzy spędzają zbyt wiele czasu na oglądaniu
telewizji, inne formy relaksu – korzystne dla
umysłu dziecka i dorosłego człowieka. Zapiszecie
wyrazy z ó niewymiennym w porządku
alfabetycznym. Ułożycie i napiszecie dialog,
wykorzystując zapisane wyrazy
z ó niewymiennym. Rozwiążecie zadania tekstowe
dotyczące obliczeń pieniężnych.
którzy spędzają zbyt wiele czasu na oglądaniu
telewizji, inne formy relaksu – korzystne dla
umysłu dziecka i dorosłego człowieka. Zapiszecie
wyrazy z ó niewymiennym w porządku
alfabetycznym. Ułożycie i napiszecie dialog,
wykorzystując zapisane wyrazy
z ó niewymiennym. Rozwiążecie zadania tekstowe
dotyczące obliczeń pieniężnych.
ZACZYNAMY
Przeczytajcie po cichu informacje z ćwiczenia 1 na
stronie 42 w Ćwiczeniach oraz obejrzyjcie
zamieszczone obok wykresy i ilustrację.
stronie 42 w Ćwiczeniach oraz obejrzyjcie
zamieszczone obok wykresy i ilustrację.
Następnie dopasujcie do nich właściwe teksty.
Zadanie 2 z Ćwiczeń ze strony 42
wykonamy w zeszycie.
Teraz dokończymy dialog.
Na zadanie domowe nauczcie się wzorowo czytać tekst z Podręcznika s.28-30.
oraz wykonajcie zadanie 1i 2 z Ćwiczeń Piszę
ze strony 60.
Te zadania wysyłacie do mnie.
Pracujemy na stronie 29 w Ćwiczeniach
i czytamy zadania 2, 3.
Na zajęciach z techniki zrobicie
grę planszową kółko i krzyżyk.
Pomysły i podpowiedzi jak ją wykonać
znajdziecie w filmie.
Wycięte elementy możecie zastąpić dwukolorowymi zakrętkami.
Uwaga, jeśli ktoś ma pomysł
na inną grę planszową, może
go wykorzystać.
Gry pokażecie mi w poniedziałek do kamerki.
Kto nie ma kamerki proszę, aby wysłał mi zdjęcie
gry.
Wykonajcie proszę ćwiczenia gimnastyczne
lub pobawcie się na świeżym powietrzu pod okiem rodziców.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz