sobota, 20 marca 2021

22 MARCA 2021


Dzisiaj na zajęciach przypomnicie sobie tekst
o problemach współczesnych dzieci. Wypowiecie się na temat zasad zachowania się
w klasie i w szkole. Dowiecie się, jaka jest różnica między językiem potocznym i oficjalnym. Poznacie skrótowce.
Będziecie doskonalić umiejętność
mnożenia oraz dodawania i odejmowania liczb dwucyfrowych w zakresie 100.
ZACZYNAMY
Otwórzcie proszę Podręcznik do polskiego
na stronach 24,25 i 26.
Czy pamiętacie, gdzie toczyła się akcja tej opowieści?
Jakie imiona nosili główni bohaterowie?
Jaki ważny problem poruszał ten tekst?
Teraz przypomnimy sobie zasady zachowania
się w klasie i w szkole.
W tekście dzieci posługiwały się mową potoczną.
Robiły to, by się szybciej porozumiewać.
Spróbujemy ten język zamienić na oficjalny.
Taki język używamy, gdy chcemy się wypowiedzieć starannie.
Pomoże nam w tym Ćw. 2 ze strony 36.
otwórzcie ćwiczenia.
Teraz wykonamy ćw.3 ze strony 37.
Na dzisiejszych zajęciach poznamy też skrótowce.
Otwórzcie zeszyt zapiszemy o tym notatkę,
którą znajdziecie w prezentacji.


Zadanie domowe Ćw. s 37 zad 5.
Na zadanie obejrzyjcie też poniższy film.

Matematycy, na start!
Dzisiaj doskonalimy liczenie – mnożenie do 100
oraz kolejność wykonywania działań. 
Pracujemy z Podręcznikiem na stronie 26.
 W zeszycie wykonamy zadania 1, 2 i 3.
Zapiszcie w zeszycie lekcję:

                    Lekcja                             22 III 21r
Utrwalamy liczenie w zakresie 100.

P. s.26/1

Przepiszcie do zeszytu przykłady działań
 i wykonajcie samodzielnie obliczenia w zadaniu 1, 2 a potem 3.


Na zadanie z matematyki wykonajcie
 zadanie 2 z Ćwiczeń ze strony 25 

oraz wybierzcie sobie 
jedną z podanych gier i poćwiczcie
tabliczkę mnożenia i dzielenia.


Wykonajcie proszę ćwiczenia gimnastyczne 
lub pobawcie się na świeżym powietrzu pod okiem rodziców.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz