Dzisiaj na zajęciach przypomnicie sobie tekst
o problemach współczesnych dzieci. Wypowiecie się na temat zasad zachowania się
w klasie i w szkole. Dowiecie się, jaka jest różnica między językiem potocznym i oficjalnym. Poznacie skrótowce.
Będziecie doskonalić umiejętność
mnożenia oraz dodawania i odejmowania liczb dwucyfrowych w zakresie 100.
ZACZYNAMY
Otwórzcie proszę Podręcznik do polskiego
na stronach 24,25 i 26.
na stronach 24,25 i 26.
Czy pamiętacie, gdzie toczyła się akcja tej opowieści?
Jakie imiona nosili główni bohaterowie?
Jaki ważny problem poruszał ten tekst?
Teraz przypomnimy sobie zasady zachowania
się w klasie i w szkole.
W tekście dzieci posługiwały się mową potoczną.
Robiły to, by się szybciej porozumiewać.
Spróbujemy ten język zamienić na oficjalny.
Taki język używamy, gdy chcemy się wypowiedzieć starannie.
Pomoże nam w tym Ćw. 2 ze strony 36.
otwórzcie ćwiczenia.
Teraz wykonamy ćw.3 ze strony 37.Na dzisiejszych zajęciach poznamy też skrótowce.
Otwórzcie zeszyt zapiszemy o tym notatkę,
którą znajdziecie w prezentacji.
Zadanie domowe Ćw. s 37 zad 5.
Matematycy, na start!
Dzisiaj doskonalimy liczenie – mnożenie do 100
oraz kolejność wykonywania działań.
Pracujemy z Podręcznikiem na stronie 26.
W zeszycie wykonamy zadania 1, 2 i 3.
Zapiszcie w zeszycie lekcję:
Lekcja 22 III 21r
Utrwalamy liczenie w zakresie 100.
P. s.26/1Przepiszcie do zeszytu przykłady działań
i wykonajcie samodzielnie obliczenia w zadaniu 1, 2 a potem 3.
i wykonajcie samodzielnie obliczenia w zadaniu 1, 2 a potem 3.
Na zadanie z matematyki wykonajcie
zadanie 2 z Ćwiczeń ze strony 25
zadanie 2 z Ćwiczeń ze strony 25
oraz wybierzcie sobie
jedną z podanych gier i poćwiczcie
tabliczkę mnożenia i dzielenia.
Wykonajcie proszę ćwiczenia gimnastyczne
lub pobawcie się na świeżym powietrzu pod okiem rodziców.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz