czwartek, 15 kwietnia 2021

16 kwietnia 2021


Dzisiaj na zajęciach odpowiecie na pytanie, co to znaczy być przedsiębiorczym i jak można wykazać się przedsiębiorczością w osiąganiu celu. Przeczytacie opowiadanie "Rekinki biznesu" i dowiecie się, w jaki sposób klasa Klary zbierała pieniądze na zieloną szkołę. Zamienicie rzeczowniki na przymiotniki. Ułożycie dialogi do scenki przedstawionej na ilustracji. Nauczycie się pisać zawiadomienia. Rozwiążecie zadania
tekstowe.


ZAPRASZAM
Posłuchajcie opowiadania "Rekinki biznesu "Podręcznik strona 36 i 37. 
i odpowiedzcie na pytania: Jak rozumieją przedsiębiorczość dzieci z klasy Klary? Co z tego wyniknęło? Dlaczego Waszym zdaniem opowiadanie nosi tytuł Rekinki biznesu? Co to jest biznes? Czy w naszej klasie byłoby to możliwe?
• Nauczyciel pyta: Jaką akcję w ramach projektu Rekinki biznesu mogłaby zorganizować
nasza klasa?
Zapoznamy się z prezentacją.
Zrobimy zadanie 1 i 2 z Ćwiczeń na stronie 62 oraz 1 i 2 na stronie 63. Na zadanie domowe wykonajcie zadanie 1 i 2 ze strony 65 Ćwiczenia Piszę.

Matematycy, na start! – doskonalenie umiejętności rozwiązywania zadań.
Otwórzcie Ćwiczenia Liczę. Wykonamy zadanie 4 i 5 ze strony 55
oraz zadania 4, 5 i 6 z Ćwiczeń ze stron 86 i 87.

Na zadanie domowe poćwiczcie wybrane zadania z prezentacji.
Wykonajcie proszę ćwiczenia gimnastyczne
lub pobawcie się na świeżym powietrzu pod okiem rodziców.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz