Dzisiaj na zajęciach porozmawiamy o zasadach dobrego wychowania. Przeczytamy opowiadanie
o kulturze korespondencji. Przypomnimy sobie zasady pisania listów i to, jak wygląda łamana otwarta, a jak łamana zamknięta.
ZACZYNAMY
Otwórzcie proszę Podręcznik na
stronach 54 i 55 i głośno przez 20 minut
czytajcie ten tekst.
Odpowiedzcie(ustnie)na pytania do tekstu. Podręcznik s.55 zad. 2,3,4,5.
Zastanówcie się:
Matematycy, na start! –Teraz przez 10 minut doskonalcie rachunek pamięciowy na kartkach.
Kiedy można powiedzieć, że rozmowa prowadzona jest kulturalnie?
Co to znaczy rozmawiać ze sobą
w kulturalny sposób?
w kulturalny sposób?
Kiedy ludziom trudno jest rozmawiać
ze sobą kulturalnie?
Zobaczmy czy dialog Makarego i Kingi w ćwiczeniu 2-s.20 można nazwać kulturalną
rozmową? Uzupełnijcie ten dialog.
Do tego zadania przydadzą się kolorowe kredki.
Teraz otwórzcie zeszyt do edukacji polonistycznej
i zapiszcie.
Lekcja 16 XI 2020
Układamy opowiadanie.
Ćw. s 34 zad 1(kropka)
Pod tematem zapisz 6 zdań z Ćwiczeń Piszę.
Ćw. s 34 zad 1(kropka)
Ćw. s 34 zad 1(kropka)
Matematycy, na start! –Teraz przez 10 minut doskonalcie rachunek pamięciowy na kartkach.
Przeczytajcie dwie, pierwsze kremowe ramki.
A teraz pracujemy w zeszycie.
Zapiszcie lekcję i wykonajcie
do opisów rysunki. Wszystko jak poniżej.
A teraz pracujemy w zeszycie.
Zapiszcie lekcję i wykonajcie
do opisów rysunki. Wszystko jak poniżej.
Lekcja 16 XI 2020
Łamana otwarta i łamana zamknięta.
Łamana składa się z odcinków. Jej nazwę zapisujemy w postaci liter oznaczających początek i koniec każdego z nich.
To łamana ABCDE
Łamana ABCDE jest otarta, a łamana MNOP jest zamknięta. Nazwę łamanej zamkniętej odczytujemy w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara.
Teraz otwórzcie Ćwiczenia na stronie 55
i wykonajcie zadania 1,2 i 3.
Łamana otwarta i łamana zamknięta.
Łamana składa się z odcinków. Jej nazwę zapisujemy w postaci liter oznaczających początek i koniec każdego z nich.
To łamana ABCDE
Łamana ABCDE jest otarta, a łamana MNOP jest zamknięta. Nazwę łamanej zamkniętej odczytujemy w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara.
i wykonajcie zadania 1,2 i 3.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz