wtorek, 21 kwietnia 2020

21 KWIETNIA W UŚMIECHOWIE

Czterolistna koniczyna 
listki liczyć swe zaczyna.
Co? Jest inna? O tym wiemy!

Różnić się od siebie chcemy!


Wszyscy przeczytajcie głośno rodzicom 
wiersz pt. "Czterolistna koniczyna" z Podręcznika 
na stronie 39.
Następnie wykonajcie zadania zamieszczone
 w Ćwiczeniach na s.75 ćw. 3 i 76 ćw. 1.
Napiszcie w zeszycie 3-4 zdania na temat: 
Tym różnię się od innych.
Np. Jestem wyższa/y od ...
Jestem niższa/niższy od...
Moje włosy są krótsze niż włosy ...
Moje włosy są dłuższe niż włosy...
Jestem szybsza/szybszy od...
W ten sposób możecie porównać
inne Wasze cechy.
Pamiętajcie inny nie znaczy gorszy.

Z Ćwiczeń matematycznych-LICZĘ
zróbcie zadania 3, 4 i 5 ze strony 53. 
Wykonajcie ćwiczenia gimnastyczne lub pobawcie się na świeżym powietrzu pod okiem rodziców.

ZAPRASZAM też do wykonania
zadań dodatkowych.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz