Dzisiaj na zajęciach opowiecie bajkę pt."Dwaj bracia". Pomoże wam w tym plan wydarzeń zapisany w zeszycie. Będziecie doskonalić umiejętność liczenia i logicznego myślenia.
Rozwiążecie zadania tekstowe. Opowiecie
o zwierzętach mięsożernych i wszystkożernych.
o zwierzętach mięsożernych i wszystkożernych.
Wykonacie plakat.
Odpowiedzcie na następujące pytania:
Czy bajka wam się podobała?
Dlaczego?
Czy bajka jest wzruszająca?
Opowiedzcie, w jaki sposób w bajce
jest przedstawiona przyjaźń rodzeństwa.
Dlaczego przyjaźń braci była możliwa?
Opowiedzcie, w jaki sposób w bajce
jest przedstawiona przyjaźń rodzeństwa.
Dlaczego przyjaźń braci była możliwa?
Czego uczy ta opowieść?
Pracujemy
w Ćwiczeniach na stronie 39
wykonujemy zadanie 3 i 4.
Na stronie 40 zrobimy zadanie 2.
Otwórzcie Ćwiczenia Piszę na stronie 38,
wspólnie wykonamy zadanie 1.
Na zadanie z polskiego wykonajcie proszę
zadanie 1 ze strony 40 z Ćwiczeń.
Matematycy, na start! –Teraz przez 10 minut
będziemy doskonalić rachunek pamięciowy
na kartkach.
Przygotujcie małe karteczki i flamastry
lub długopis.
Na zajęciach będziecie doskonalić umiejętność rozwiązywania zadań.
Otwórzcie Ćwiczenia na stronie 63,
wspólnie wykonamy zadanie 4.
Następne zadania wykonamy z Ćwiczeń Liczę.
Będą to zadanie 1, 3,4 i 5 na stronach 28 i 29.
Na zadanie z matematyki wykonajcie
zadanie 1 z Ćwiczeń ze strony 63.
Dzisiaj na zajęciach ze środowiska opowiemy
sobie o zwierzętach mięsożernych
i wszystkożernych.
W Ćwiczeniach na stronie 60 zrobimy zadanie 1.
Dzisiaj na zajęciach plastyki wykonacie plakat związany z pomocą zagrożonym zwierzętom.
Technika pracy dowolna.
Można malować, rysować, wycinać
lub łączyć te techniki.
Nie zapomnijcie, że to plakat
i należy na nim umieścić hasło.
np."Pomagamy zwierzętom".
Tę pracę przysyłacie do mnie.
Jestem pewna, że jak zwykle zaskoczycie mnie
oryginalnymi pomysłami.
Obejrzyjcie prezentację, aby utrwalić wiedzę
ze środowiska.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz