Dzisiaj na zajęciach będziecie opowiadać
o przyjaźni w rodzinie. Ocenicie bohaterów opowieści koreańskiej pt."Dwaj bracia".
Powiecie, jaka nauka z niej wypływa.
Poznacie przysłowia związane
z przyjaźnią. Dokończycie swoje skarbonki.
o przyjaźni w rodzinie. Ocenicie bohaterów opowieści koreańskiej pt."Dwaj bracia".
Powiecie, jaka nauka z niej wypływa.
Poznacie przysłowia związane
z przyjaźnią. Dokończycie swoje skarbonki.
ZACZYNAMY
Co to jest przyjaźń?
Aby łatwiej było wam na to pytanie odpowiedzieć
spróbujemy przeczytać co o przyjaźni
mówią przysłowia.
Znajdziemy je w prezentacji.
Nie raz opowiadaliśmy o tym, jak wygląda przyjaźń między rówieśnikami.
Zastanówmy się jak z przyjaźnią bywa
w rodzinie np. między rodzeństwem.
Spróbujcie udzielić odpowiedzi na pytania:
Kto w domu jest twoim przyjacielem
i dlaczego tak uważasz?
Jakie zachowania w rodzinie wskazują na to,
że jest to przyjaźń?
Otwórzcie proszę Podręcznik na
stronach 62, 63 i głośno przez 20 minut
czytajcie ten tekst.
Odpowiedzcie (ustnie) na pytania do tekstu
s.63 zadanie 1, 2, 3, 4, 5 i 6.
Kto jest bohaterem opowieści?
Czym zajmują się bracia?
Na jaki pomysł wpadł starszy brat?
Co się okazało w ciągu kolejnych dni?
Jakie było rozwiązanie zagadki?
Czego uczy nas ta opowieść?
Czy warto brać wzór z braci?
Jak rozumiecie powiedzenie: dobro powraca?
Zapiszemy to co najważniejsze
w zeszycie.
w zeszycie.
Zapis lekcji znajduje się w prezentacji.
Poszukajcie.
Na zadanie z polskiego wykonajcie
zadanie 4 i 5 ze strony 37 z Ćwiczeń Piszę.
Na zajęciach z techniki zrobicie
świnkę skarbonkę lub skarbonkę z podobizną innego zwierzaka.
Poniżej link do pracy.
Jeśli ktoś ma inny pomysł na skarbonkę może
go wykorzystać.
W tym tygodniu kończymy pracę.
Skarbonki pokażecie mi w piątek do kamerki.
Można wysłać do mnie zdjęcia.
Wykonajcie proszę ćwiczenia gimnastyczne lub pobawcie się na świeżym powietrzu pod okiem rodziców.
Na czwartek przygotujcie małe karteczki
i flamastry będziecie wspólnie wykonywać
rachunek pamięciowy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz